sobota, 16 kwietnia 2011

Trochę decu

Zaliczyłam dziś kiermasz u mnie w gminie
ruch kiepski,ale to wynika głównie ze słabego nagłośnienia kiermaszu.
Reklama na stronie gminnej to trochę za mało.
Jedynym plusem było to,że spotkałam znajome
z poprzednich miejsc pracy.
Doniczka skrakana krakiem pentartu,
na zdjęciu go nie widać.
Może ktoś udzieli mi wskazówek,
jak zrobić w miarę dobre fotki.
Najgorzej jest,jak mam obfocić kartki,a czasu niewiele
i robię to zazwyczaj na 5 min przed oddaniem pracy.
Dziękuję Wam wszystkim za słowa otuchy i wsparcie:)




1 komentarz:

  1. Doniczka fantastyczna i zakładeczka śliczniutka. Oj przydałaby się mi taka bo te papierowe zakładki zawsze gubię;-)). Muszę sobie zrobić podobną, a nawet chyba kilka zrobię, bo ja czytam kilka książek na raz ;-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń