czwartek, 23 grudnia 2010

Zrobiłam sobie prezent

W ubiegłą sobotę odbył się w gminie,w której mieszkam
kiermasz przedświąteczny.
Szkoda,że nie wiedziałam wcześniej o terminie,
przygotowałabym swoje prace z decu i kartki.
Ale z ciekawości pojechałam,
gdyż chciałam wiedzieć na jakim poziomie jest decu.
Jedno stoisko było już wystawione przez decupażystkę,która para się decu 8 lat.
Pudełeczka gładziutkie,przeważały szablony,bielenia.
Zdjęć niestety nie mam.
Ceny miała takie, jakie powinny być.
Ani zaniżone,ani zawyżone.
Spróbuję swoich sił przed Wielkanocą,
więc muszę zabrać się
po Nowym Roku ostro do pracy.
Na kiermaszu zakupiłam sobie choinkę,
gdy zobaczyłam ją - musiałam ją kupić:)



1 komentarz:

  1. Śliczne drzewko!
    W tym roku się zagapiłam i nie zebrałam szyszek przed śniegami, ale obiecałam sobie, że na przyszły rok sama sobie zrobię takie drzewko :-)
    Wesołych Świąt :-)))

    OdpowiedzUsuń