środa, 2 marca 2011

WYNIKI CANDY

Maszyna losująca poszła w ruch,
pomogła mi moja podopieczna:)


Całą tacę słodkości zgarnia ...



Nitka pisze...


To i ja się dopiszę, banerek po prawej u mnie wisi : http://nitecznik.blogspot.com




Dorota pisze...


Śliczności, chętnie dołączę do kolejki :)
Pozdrawiam! http://www.waniliowosc.blox.pl/


Chciałabym jeszcze ofiarować niespodzianki moim wiernym
zaglądaczkom i komentatorkom:)
dwie cudowne osoby z Krainy Czarów

Alicjo i hot-shop dziękuję:)

No i jeszcze jedna przemiła osóbka,
roznosi wokół siebie
niesamowitą aurę życzliwości:)
Jej komentarz mówi sam za siebie:)

Mato - Małgosiu68

jesteś naprawdę wróżką
z Krainy Czarów:)

Wszystkie te osoby proszę o swoje namiary do wysyłki na maila:)

Paczuszki będę przygotowywać
w weekend.

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie:)










7 komentarzy:

  1. Oleńko...ja nie wierzę.Dziękuję Ci mooocnoo:* Zaglądam do Ciebie regularnie,to fakt..ale to dlatego,że jesteś jedną z najbardziej pracowitych i do tego życzliwych osób,jakie znam:)W dodatku wszystko u Ciebie jest zawsze staranne i pięknie wykończone.Jak ja się cieszę! Nie dość,że marzec,czyli wiosna blisko,to jeszcze taka miła niespodzianka:* Pisnęłam tak,że przyleciała moja córka i zapytała " mysz czy co?"

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych emocji zapomniałam pogratulować wygranym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to Wy jesteście niezastąpione i wspierające mnie:)Alicjo czekam na Twój adresik:)buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale niespodzianka! Już wysyłam adres :) Bardzo się cieszę, że dzięki candy odkryłam tego bloga, jestem zupełnie zielona, jeśli chodzi o decoupage, myślę, że znajdę tu dużo inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asku ale mi sprawiłaś niespodziankę. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie i zorganizowanie takiej fajnej zabawy.Gratuluję moim koleżankom wygranych. Od pierwszych chwil mojego pobytu na forum spotykam się z taką życzliwością ludzi, pomocą, zrozumieniem. To wspaniałe miejsce tworzą ludzie tacy jak Ty Olu. Jeżeli ja cokolwiek napiszę, zapytam Ty zaraz odpisujesz, podpowiadasz. To ja Tobie i moim koleżankom i kolegom z forum za tę życzliwość dziękuję. Troszkę mnie zmogło choróbsko i mniej mnie na forum ale jak tylko dojdę do siebie to wracam. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany ludzie, ale dobre wieści dla mnie w tym tygodniu... Baaardzo, baaardzo się cieszę i dziękuję :) Pisze maila i przepraszam, że nie zaglądałam od początku, ale niestety sprawy takie i inne....

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:) Zapraszam również do siebie na pierwsze candy:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń